Merak etmeyin içine girince ağlamıyor, uykudan önce yapın ki fitil koyduktan sonra yatar pozisyonda dursun bir süre, kalkıp oynarsa fitil çıkar zaten. Yukarıda dedikleri gibi siz sakin olmaya çalışın bebek zaten anlamıyor sizin stresinizden hissediyor o da korkuyor. Benim de kızımda tam o aylarda çok yoğun kabızlık sorunu olmuştu hakim oldum fitil işlerine 😁 fitilin ucunu ıslatın kullanmadan önce, dediğim gibi mutlaka uyku saatine denk getirin gece uykusu daha bile iyi olur, fitili koyduktan sonra iyice ittirin yani fitil sırf içeri girecek kadar azıcık ittirip bırakmayın. Koyduktan sonra da dikkatini dağıtın bu olaya odaklanmasın, emzirecekseniz emzirin veya uyku arkadaşını verin vs uyku rutininizde ne varsa işlem bitince direkt geçin. Geçmiş olsun bir an önce geçer inşallah 🙏🏻