2 aylık bebeğimle uzun bir yolculuğa çıkacağız bu süreçte ağlamasını minimuma indirmek için ne yapabilirim ben oyuncak ile biraz da susturabileceğimi düşünüyorum .Uçakta hem beni biraz rahat bırakması hem de diğer yolcuları rahatsız etmemek amacıyla önerilerinizi bekliyorum