Benm sütüm çok tazyikli geliyor. Çocuk 5 6 dk da sutu içiyor sonra ufak ufak emip gözleri gidiyor. Bazen genzinede kaçıyor öksürüyor. Bazı günler krize grip agliyo. Doktor kolik dedi ana ben sütün hizli gelmesinde sebep olduğunu düşündüm. Yağlı sutu alamiyo ama kg alımı iyi dedi doktor. Önerisi olan var mi