Tuvalet eğitimimiz 1 haftayı geçti. Çişi öğrendi, gece ıslatması yok, dışarı çıkıyoruz kaçırmıyor söylüyor. Ama kakayı altına yapıyor. Bebekliğinden beri sık büyük tuvaletini yapıyor zaten. Şuan günde 2 kez yapıyordu tuvalet eğitiminden itibaren 1 veya 2 yapıyor ama daha lazımlıga yaptığı 3 kez falandır. Nasıl öğreteceğim ya? Yardım edin. 29 aylık. Bu kadar ilerlemişken pes etmek istemiyorum. Kitap , şarkı bunları denedim. Belli bir saati yok kakasının kahvaltıdan sonra en belirgin rutini ama oturunca kalkmak istiyor. Yardım edin🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️