Kızlar acil çözüm banaa, 4 ay önce normal doğum yaptım doğumumdan itibaren sürekli kabız oluyorum acıdan tuvalete çıkmayorum. Afedersiniz zorla çıktığımda da kan geliyor sonrasında. Anlık çözüm lazım lavobaya çıkabilmem için yardımmm ne yaptıysam olmuyor😫😟