Kuzeymomss aslananne27 Yok canım alıp kullanmam zaten. Kalp rahatsızlığım olduğu için ben her ilacı kullanmıyorum. Sadece bir iki arkadaş evet iyi yazmış ya ismini söyleyip eczacıya sorarım diye. Yoksa benim içtiğim ağrı kesici bile sayılıdır
zencizeytin Hamilelik şüpheniz varsa mutlaka önden test yapın 🥰 geçen sene ben de geciktirici hap kullanacaktim tatil için ve korunmuyordum bır test yapayım önce dedim sürpriz şekilde oğlumun geleceğini öğrendim 🫠
aslananne27 zencizeytin yok canım hamilelik söz konusu değil ama tatil dönüşü düşünüyoruz 🥰ondan dedim ilaç aldıktan sonra adet düzene giriyor mu
Zack48 mysaa ben de bunu denemek istiyorum ise yarar mı acaba, emziriyorum doktor adet geciktirici kullanamazsin dedi