kaderbilge Ya çok güzel hepinizin inşallah bende 6aylik için götürmeyi düşünüyorum Allah nasip ederse
Mnli kaderbilge ilk çocuğumu götürdüm istanbul floryada mooibabies var oraya götürüyordum 2019 yılı bu kadar yaygın değildi çok hijyenik bir yer havluları falan kendiniz çıkarıyorsunuz paketinden suyunu önünüzde dolduruyorlar falan şimdi herkes bu işi yapıyor iki çocuğu aynı havuza soktuklarını falan gördüm instagramda bir de o balonlar süslemeler bilmem neler göz kanatıyor bence bebek rahatlasın diye götürülen yerde o kadar renkli uyaranın ne işi var 2. Yi götürmeye gerek duymadım zaten havuza deniz sokuyorum sık sık gazlı bir bebekse gaz sancılarına iyi geliyor ama
NareDefne 1,5yaşına kadar götürdüm ama her çocukta aynı etkiyi bırakmıyor diye biliyorum ☺️kimisi rahatlasın uyusun diye düşünüyor o yüzden söylüyorum