Günaydın kızlar. Sizlere bir sorum olacak. Dün denizde oğlumun mayosunu kaybettim bütün vücudu kapatanlardandı. Şimdi elimde sadece şort mayo kaldı. Dün yeni alalım dedik bulamadık. Oğlum 2 yaşında denize sadece şort mayosuyla soksam üstü çıplak bir şekilde çok yanar mı acaba? 50 faktör kremle her yerini kaplıyorum ve asla güneşte tutmuyorum ve giyinik oluyor. Ama denizde çıplak olursa yanar mı acaba? Ne tavsiye edersiniz? Ya da üstüne kolsuz bi badi giydirip mi sokayım?