Çok eski bı dosyam için dün polis ekipleri iletişime geçti benimle Kahramanmaraşta yaşıyorum ve İstanbul adli tıpa gorunmem gerektiği adliye aracıyla gidip geleceğimizi söyledi acaba böyle biseyde ceza infaz kurumuna sevkmi yapiyolar lütfen yardımcı olurmusunuz bugün yola çıkılacak 7 aylık bebeğim var önlem almak istiyorum 🙏😥