Premses canım benimde 7 ayda ve 9.5 aylikken oldu hatta yeni atlattim emerken dişlerini bastiryor benim ki ısırmıyor ama disleri baskı yapıyor dis cikarma zamanlarında oluyor. Belki disi çıkacaktır kuzunun isirmadigi icin anlamiyor olabilirsin sıkıştırıyordur fark etmiyor olabilirsin. Ben bisey yapmadım gecti kendi. Istersen krem yada zeytinyağ kullannabilirsin.