Kızlar bebeğimin vitamin degerleri düşük çıktığı için doktoru verdi ancak 1 ml dedi onu ayarlayamiyorum arkasında 1 ml bir ölçek diyo komple çekip mi verecem başlığını ben 01 e kadar veriyordum oda çok az oluyo herhalde https://imgyukle.com/i/CJsxuG
https://imgyukle.com/i/CJsSff