mutlubibekleyis 1.5 aylık bebeğim gece 21.00/22.00-02.30 gibi bir uykusu var o saatten sonra hep saatte bir uyanıyor mesela 3,4,5,6. Neden uyumuyor doymuyor mu nedir anlamıyorum kilo alımı iyi şimdiye kadarki kontrollerinde
gunes42 mutlubibekleyis sürekli emiyorsa gazı olabilir 1 aylık bebeğim var hiç abartmıyorum sabah 8 de uyandı akşam 7 buçuğa kadar sürekli emmek istedi asla uyumadı bende düşündüm acaba yetmiyor mu diye sonrasında muayeneye götürdüğümde söyledim baktı çok fazla gazı var dedi gaz ilacı verdi ve sürekli emiyorsa gazı vardır dedi o günden sonra biraz da olsa düzeldik şükür 🙏🏻
mutlubibekleyis mooomm01 gündüz olunca ben onunla konuşuyorum gezdiriyorum evde şarkı söylüyorum ışığa çıkarıyorum aslında gündüzü 6,7 gibi başlatıyorum ama o 3 ten sonra mı gündüz algılıyor bilmiyorum ki
mutlubibekleyis gunes42 evet sürekli emiyor abartısız aynı ve evet çok gazı var ama doktorum damlalar geçirmiyor dedi bir şey vermedi siz ne kullanıyorsunuz, biogaia kullandım ne etki gördüm ne zarar, kaledion kullandım çok kötü yaptı bebeğimi, nurse kullandım yine etki etmedi
mooomm01 mutlubibekleyis daha küçük ya kuzum ben şey yapıyordum onu kucsğıma alırdım perdeleri açardım sabah oldu bak insanlar kalktı perdeleri kapatırkende aynı hadi bak gece oldu herkes evine gitti ışıklar yandı uyku saatimiz yaklaşıyor dedim uyumadan 1 saat önce mama masaj ninni masallara başlıyorum gündüz gürültülü ortamda uyuyup gece çıt çıkmayacak şekilde yatırıyorum
gunes42 mutlubibekleyis biogaia bizi malesef kabız yaptı çok zorlandı dünden beri sab simplex kullanıyorum günde 3 defa 8 damla şeklinde baya işe yaradı rahatlatıyor biogaia kullanırken krizler geçiren cocuktan rahat rahat uyku uyuyan bi çocuğa dönüştük dünden beri inşallah işe yarar devam ederiz birde ara sıra rezene içiyorum 2 3 çay kaşığı oda işe yarıyor hem kendimde içiyorum sütüm artıyor çocuğun da gazı çıkıyor🙏🏻
mutlubibekleyis mooomm01 gece derin uyuyor bağırsak uyanmaz gündüz çit a uyanıyor ışıklı yerde uyutmaya rağmen 😔
mooomm01 mutlubibekleyis benim oğlumda öyle dkjsjs birde ben öyle sesli bir ortamd auyuttum ki yenidoğandan itibaren ama alışmadı 😂
mutlubibekleyis gunes42 ne kadarlık bebeğiniz, bebeğim aslında gazını kendi çıkarabiliyor ama yine de kıvranıyor
eymenesra gunes42 bioagaia damlasını kullandım evet işimi gördü bebeğim gazını rahatlıkla çıkartabiliyor damla bitti bebeğim kabız oldu bu seferde büyük tuvaletini yapamıyor ne yapacağımı şaşırdım ya
sukran21 mutlubibekleyis Benimde yaklaşık 2 aylık bebeğim sürekli emmek istiyor gögüsten çektiğim gibi ağlamaya başlıyor günde 2 kere mamada veriyorum sütüm yetmiyor doymuyor diye çok üzülüyordum emzirme danışma ile görüştüm ilk 3 ay bebekler hep memede kalmak istiyormuşum normal bir durum dedi
arasinnannesi2704 mutlubibekleyis bende de aynı durum var sürekli emmek istiyor böyle olunca acaba sütüm yetmiyor mu diye düşünüyorum bende, 10 gün önce kontrole gittik kilo alımı iyi ama sanki sütüm yetmiyor doyuramıyorum onu kendimi yetersiz hissediyorum ne yapacağım bilmiyorum
mutlubibekleyis arasinnannesi2704 benimkinin de kilo alımı iyi olduğu için öyle süt yetmezliği filan düşünmüyor doktorum da
hilalhiraslmo arasinnannesi2704 benim bebeğim 13 günlük yaklaşık bir haftadır hiç memeden ayrılmak istemiyor. Uyuduğunda bile beş dk sonra uyanıp tekrar meme istiyor. Doymama gibi bir durumu yok dedi doktor çünkü günde 10 bez değişiyoruz. Emzirme danışmanı bana da normal dedi ama bu durum beni çok yoruyor. Bir çözüm bulabildiniz mi