40 günden sonra her 10 günde bir gece uyku süreleri arttırılabilir. Yani gayet normal. İnsan aç kalacak diye çok endişe ediyor ama sakın ellemeyin. Aç olan bebek uyanıp emiyor zaten. Uykuda bir besindir ve en az emmek kadar gereklidir. Bizim doktorumuz hep bize böyle dedi. Ben hiç kaldırmadım geceleri. Kalkarsa emzirdim geri yatırdım