Kızlar nolursunuz cevap verin ben tükenmiş durumdayım 😢 oğlum tam 2 yaşında 1 haftadır gece 3 4 civarı kalkıyor sabah 6 7 ye kadar uyanık kalıyor gece 12 den aşağı yatmaz gündüz uykusu da yok nerdeyse 4 5 saatlik uykuyla ayakta duruyor bu gece yine kalktı ama öyle bir ağlıyor ki yatak odasına götürüyorum korkmuş gibi ağlıyor ayağımda sallıyorum yere bıraktığım an kalkıp ağlamaya devam ediyor bu durum beni çok yıprattı her gece aynı şeyleri yaşıyorum psikolojik olarak iyi değilim ona kötü davranmaya kızmaya başladım çok üzülüyorum aynı durumu yaşayanlar var mı ?