Merhaba arkadaşlar ben 5 ay önce sezaryen doğum yaptım ve göbeğim de sarkma oldu korse istiyorum külotlu şekilde günlükte kullanabilmek için ama hangisini alayım diye çok kararsızım. Sizlerin kullandığı ve memnun kaldığı korse var mı bana önerebilir misiniz ? ☺️☺️