Cilga_hayat_asaf28 Arkadaşlar oğlum 9 aylık sağlık sorunlarım yüzünden ilaç kullanacağım için memeden kesmek zorunda kaldım ama bir türlü biberon almıyor aynı sorunu yaşıpta alıştıran varmı fikir lütfen çok çaresizim
Sungurkiz Cilga_hayat_asaf28 bende kac ay ayni sorunu yasadim dun migrostan mamajoo markasini aldim su vererek denedim aninda tuttu onu dene bence
Meltemasya2309 Cilga_hayat_asaf28 anne sütü biberonlar var e bebekte falan onlardan alabilirsin alıştırma donemnde yada bardaktada içebilirsin tutmazsa
Mevadad Su vs içiyormu biberondan. biberon değilde alıştırma bardağı var. Onlara geçin. su koyun önce. çay bardağından içirin. bizimkide biberon asla kullanmıypr normal su bardağı felan destekleyerek içiyor
isilseyitoglu mamamı vereceksiniz, hangi mamayı aldınız, alıştırma bardağı ile vermeyi denediniz mi, bu ayda biberona alışması zor, bence bardak ile verin.
Cilga_hayat_asaf28 Sungurkiz tam olarak hangi biberon bi çok çeşiti var baktım tam ismini yazabilir misiz
Daisyy Cilga_hayat_asaf28 www.e-lactancia.org sitesinden ilacınızın etken maddesine bakın belki emzirme için güvenli çıkar. Bazen doktorlar risk az olsa bile emzirme diyorlar gereksiz yere. Bi kontrol edin bence.
Nill32 Cilga_hayat_asaf28 bizde 8.ayda emzirmeyi bırakma zorunda kaldık malesef.Tüm markaların biberonlarını denedik malesef reddetti hep ilk aylarda kendi sütümü lansinofçh ile veriyordum onuniçiyordu fskat onu bile reddetti.Emzik kullanmadığımız içinde alışmadı bi türlü biberona.En sonunda wee’nin küçük alıştırma bardağını denedik 18 saatin sonunda onu aldı🤦🏻♀️Bizde büyük cam olanını da aldık sonra ama ucu alıştırma bardağının ucu.sizde deneyin derim.çok çok zor bir süreç rabnim yardımcınız olsun🙏
Cilga_hayat_asaf28 Sungurkiz evet aldım onu diğerlerine göre biraz daha iyi tuttu çok teşekkür ederim ☺️
hanifedog alıştırma bardaklarını deneyebilirsiniz ya da ucu kaşıklı biberonlar var onlar olabilir. bazı bebekler biberon istemeyebiliyor