Kızlar bir aydir gecmeyen kanamam var doğum yapalı 7 ay oldu sezeryan doğum yaptim ilk adetimi 4. Ayda olmuştum ondan sonra ilk bir iki ay düzenli gibiydi simdi nolduysa bir aydir gecmeyen kanamam var kendimi cok halsiz bitkin hissediyorum ilk baslarda geçer diye önemsemedim gitmedim doktora ama simdi randevu aldim gidecem sezeryandan mj kaynaklı düzelir mi adette mi bi sıkıntı var miyom mu cok korkuyorum 😔