Kızlar 1 ay oldu heralde emziği bıraktık 2 bucuk yaş kendi başına uyurdu artık uyumuyor sallanmak istiyor 3 saat odada bırakım asla uyumuyor direniyor ağlıyor uykusu olunca illa sallıcam gece deriksiz yatıyor çok şükür hiçte aramıyor uyuyunca ama uykuya dalma sorunumuz var neler yaptınız sizler bir akıl verin ne olur çok bunaldım bu durumdan bazen 1 bucuk saat sallandıryor ondan bile direniyor