tulin34 öyle haklısın ki desteksiz büyütmek çok zor ben çok zorlandığım zamanlarda eşimin ailesi veya benim annem geliyor destek alacağın kimse yok öu etrafında 1 saat bilr sana ne iyi gelir ya da eşin gelince 2 saat bebğini ver ona sen uyu dinlen atak dönemleri hep çok zor ama şuan diş çıkacak o beni daha da zorluyor sabaha kadar ağladı sürekli