Anka29 ben de 3 hafta faln oldu bıraktıralı benim oğlumda aynı sizin bebeğiniz gibiydi inanın çok bunalmıştım ama çok şükür bıraktık. Öncelikle sürekli bahsettim memeye bay bay dememiz gerekiyor falan diye daha sonra ağladı sızladı ilj 3 gün inanın ki bende çok zorlandım geceleri özellikle uyutuyorum çığlık çığlığa uyanıyordum saatlerce ağlıyordu kucağıma alıyordum sallıyordum ayakta dolanıyordum sakinleştiriyorum uykuya geçince hemen bırakıp sırtına pış pış yapıp uyutuyorum gündüzde meme diye geldiğinde göğsüme salça sürüyordum ee olmuş diyordum öylelikle bıraktı siz pes etmeyin inanın ilk 3 gün o kadar zorlandım ki gözlerimden uyku akıyordu resmen hiç. Uyuyamıyordum saat başı uyanıyordu meme diye ama çok şükür hallettik