Oğlumunda 15. Gün düşmüştü ama uzun bir süre sarı akıntısı oldu. Sünnetten sonra kontrol için cerraha götürdüğümüzde söyledim 10 saniyedi orayı bir çubukla yaktı bantladı üç gün sonra çıkarabilirsiniz dedi. Yavrum çok ağlayacak diye düşünmüştüm ama hissetmedi bile. Devam ederse sıkıntınız bence götürmeyi düşünebilirsiniz