Blueberry0 emzirme kaynaklı sarktılar bide küçükler çatalım bile yok hic sevemedim bu görüntüyü . Ameliyat olsam süt kanalları zarar görür mu mesela ? (2nci çocuk için düşündüm)Tecrübeli anneler yazabilir mi bilgisi olan…🙂
Dogacelik Blueberry0 benimkiler de öyle. Emzirmede sorun olmuyor ama doğurunca yine biraz deforme oluyor. Yakın arkadaşım yaptırdıktan sonra doğum yaptı ordan biliyorum. Ben 2.Yi yaptım. Emzirme bitsin öyle yaptırıcam 😄
BENOYLEUYGUNGORDUMM Blueberry0 ben oldum 4 yıl önce ve 1 yaşında bebeğim var. Süt kanallarına dokunmuyorlar. Yani tekrar emzirebilirsiniz 🌸
Mirmir_ Blueberry0 çocuk yapacalsanız boşa gider tamam bitti artık çocuk yapmam dediğinizde yapın bence
Dogacelik Blueberry0 bazı bebekler tek meme emiyor diğerini beğnmiyor. Onun oğlu da tekini emdi. Bu sefer bir meme biraz daha sarktı dengesiz oldu biraz. Ama tabi yine benimkilere bin basar😄
Blueberry0 BENOYLEUYGUNGORDUMM Yaa cok teşekkür ediyorum canım😊 Peki iyileşme süreci ne kadar sürüyor korse kullanımı vs ve ne kadar yaptırdınız ? göğüsleriniz emziriyorsanız eğer sarktı mı?
gurbetcimami BENOYLEUYGUNGORDUMM kaç bedenden kaç bende çıktınız acaba ben de istiyorum ama çok ta büyük değil
BENOYLEUYGUNGORDUMM Blueberry0 evet lohusa döneminde göğüslerim aşırı şişmişti bundan dolayı da sarkmıştı. 2019 yada 2020 yılıydı sanırım ben olduğumda fiyatını hatırlamıyorum. Süreç de biraz sıkıntılı 2 aya yakın korse taktım. Korse takmak prodeğil de 1 ay kadar kollarımı kaldıramamıştım. Yani bebeğiniz küçükse bakacak kimse yoksa zor olur sizin için
BENOYLEUYGUNGORDUMM Tosbikkkk aslında tüm estetik operasyonların zorluğu vardır. Ben yaptırmayı çok istediğimden bana zor gelmedi. Bebeğim de yoktu o dönem ağır da kaldırmadım. Evet ilk olduğunuz günlerde kolunuzu kaldırmakta zorluk çekiyorsunuz ama zamanla o da geçiyo ben iyi ki yaptırmışım diyorum. Eskisi gibi sütyen de kullanmıyorum.
gurbetcimami BENOYLEUYGUNGORDUMM tam benim düşündüğüm ölçü. Sonradan hiç pişman oldunuz mu keşke 85 yaptırsaydım diye faln?