SerenGltkn 3 aylıktı doktor iyiyse çok çabuk toparlar 3 gün sonra hiç olmamış gibiydi. Pansumanı güzelce yaptık ağrı için ilaç kullandık ilk çişte ağladı. Penise bardağı kesip koyduk büyük tuvalet bulaşmasın, penis beze değmesin diye. Çok daha rahat oldu öyle. Küçük oldukları için çok iyi toparlar. Dönmeye en eklemeye başladığında yaptırsaydın daha zor olurdu.