Merve_4141 benim kızım 2.5 yaşında tuvalet eğitimine başlayalı nerdeyse bir hafta oldu, normalde de kabız olduğu için sürekli ilaç veriyorduk zaten. Ama yine de kakasını 3 gün tuttu, en son libalaks diye bir ilacın yarısını lavman yapmak zorunda kaldık, ondan sonra yaptı.