ggulsahg
Benim kızımında sizinle aynıydı kilosu. Şu anda 5,5 aylık 6,5 kilo. Çünkü reflüsü var kusar sürekli. Özel mama kullanıyoruz. Çok iştahlıda değil. Ama doktor gayet sağlıklı dedi. Gelişimi motor becerileri de gayet iyi. Bebeğinizin kilosu az değil ona yeterli düzeydedir. Her bebek tombik olmak zorunda değil önemli olan sağlıklı olması. Bana da zayıf dediklerinde sende çok kilolusun marifet mi bu diyorum yada sen aynaya bakıyo musun diyorum. Hiç umrumda değil kırılmaları. Sizde üzülmeyin gereken cevabı verin. Çocuklarımız sağlıklı ya şükür.