Hanımlar diş etimde kızarıklık ve hafi şişlik var bir şey yerken aşırı acıyor ve ağrıyor. üzerine bastıramıyorum. Acile gittim bana bakmadan antibiyotik verdi ve kullandım. biraz ağrısı acısı hafifledi bitti antibiyotik. bastırdığımda acımıyordu şimdi başladı yine. antibiyotik biteli çok az zaman oldu. iltihap bitmemiş olabilir mi tam anlamıyla ?
Birde yemek yerken ki acısını ağrı kesici alıyor mu ben doktorun verdiği ağrı kesiciyi kullanmadım bir arkadaşım da ağrı kesiciyi de kullanman gerekiyordu onu yemek yerken iltihap geçene kadar ağrı acı olmasın diye veriyorlar dedi bende ağrıyınca alayım diye verdiler sandım öyle mi sizce? İltihap geçince ağrısı acısı geçer mi üzerine bastırabilir miyim çekilecek bir diş değil sağlam bu arada. Üzerine bastırdığım da da su içince hafifliyor bir nebze