Buraya sevincimi yazmaya geldimmmmm 💃🤗😂
Bebeğim 7,5 aylık ve ben 25 günlükten beri süt diyetindeyim. Testler ile tespit edemeyince yumurta, susam, kakao, şu bu her şeyi diyete dahil etmişti doktorumuz. Yediklerim o kadar sınırlıydı ki resmen aç kalıyordum ta ki 5. ayda deri testi yaptırana kadar. Bir de kızımın cildi aşırı egzama dolmuştu bir dönem çok zordu inatçı konak şu bu her şey geldi başına kaşınıp duruyordu hep çok ağladım çok üzüldüm çok yalnız kaldım… Allahım çok zor günlerdi..
Ama bittiiiii…. 💃💃💃 artık o da ben de yiyip içebileceğiz o kadar mutluyum ki 🥹 aylardır profiterol diye sayıklıyordum eşim yarın akşam seni ilk işim yemeye götürüyorum dedi😍😍