Ay kızlar hamileliğimde nerdeyse hiç kilo almadım diyebilirim ama şuan kendimi çok şiş çok kilolu hissediyorum sürekli sağlıksız besleniyorum bebeğim durmadığı için ve yalnız olduğum için doğru düzgün yemek yapamıyorum özellikle sabah kahvaltısı çok zor o yüzden bi kek yiyip geçiştiriyorum nasıl kurtulcam bu beladan bu gidişle kiloma dur diyemeyecek hale gelicem🥲🥲