Bugğn 20 gün oldu sezeryan sonrası hemen toparladım ağrılarıma rağmen tek olduğum için tüm herşeye kendim koştum diyebilirim kendimede çok dikkat edemedim öyle bir kaç gündür dikişlerimin üstü karnım ağrıyor ağrı gibi değilde dokunduğumda acıyor hareket ederken acı hissediyorum bunu yaşayan oldu mu ? Ve kanama çok çok açık renge döndü sümüksü yapıda akıntı şeklinde oluyor dr kontrolüm perşembe günü endişeleniyorum çünkü hiç dikkat etmedim kendime sizde durumlar böyle miydi ?