Kızlar Merhaba,
Oğlum 15 gün sonra 30 aylık olacak sendrommudur nedir mahfetti bizi zaten doğdugundan beridir huysuz bi bebekti ama bu ara hepten çıldırmış durumda ben böyle bişey görmedim herşeyemi ağlar herşeyemi sinirlenir atma vurma ne ararsanız var evde hiç huzurumuz kalmadı canı sağolsun sürekli bir kriz halindeyiz herşeyi ben yapıcam diyor dışarda bırakın beni diyor nereye gitsek ağlayarak getiriyoruz eve birde her gören çok yaramaz diyor zaten yıpranmış tükenmiş durumdayım birde dışardan birileri bişey diyince kaldıramıyorum..Kendini çok güzel ifade ediyor o konuda bi sıkıntı yok güzelce konuşmaya çalışıyorum tamam annecim diyor ama yine yapıyor yapıcağını..9 yaşında bi oğlum daha var onda hiç böyle şeyler yaşamadım ben çocuk bakmamışım yani okadar uysaldı..Bu günler geçicekmi nolur biri geçicek desin bunu duymaya okadar ihtiyacım var ki