Kizlar bugün bebeğimin 40 çıktıktan sonraki muayensi vardı kalça ultrasonuna girdi ve kalça çıkığı şüphesi konuldu 3 aya kadar doktorum ara bez kullan 3.ayda tekrar ultrason dedi ayrıca kızımda sol böbrekte genişleme görülmüş zamanla düzelir dediler ama canım sıkıldı bu durumları yaşayan arkadaşlar varmı ve sonuç ne oldu