3.5 aylik kızım hep kusuyor kızlar gazını çıkarıyorum yine kusuyor ve baya kusuyor reflusu vardır diyorum ama bu son 1 aydır var bu durum anne sutu almıyor mama kullanıyorum hipp organik ama 2 gündür değiştirdik bebelac mama kullanıyorum aynı durumu yaşayan yda bu durum hakkında fikri olan varmi