İlk hafta verince tutuyolar sonrasında verince tutmuyor çoğu bebek. Ben ilk 1 2 gün içinde vermiştim ama şuan sadece uykusu geldiğinde tutuyo uyuyunca da ağzından atıyorm Instagram’da görmüştüm şırınga ile içine sütünden koyup alistiriyodu sizde tutana alışana kadar bir kaç defa bu şekilde deneyebilirsiniz 1 tane emzik feda edin sonrasında bence büyük rahatlık.