Sevgili anneler diğer ay işe başlayacağım, işe başlama sürecinde bebeğim 8 aylık olacak ins, şimdi hem emziriyorum hem de ek gıda veriyorum, işteyken mama takviyesine geçsem diyorum, benim gibi emzirme + mama + ek gıda yapan anneler nasıl süreç izlediniz yardımlarınızı bekliyorum