Kızlar merhaba 41 gün oldu doğum yapalı. 30 gün kan geldi, 10 gündür yok. Bir kaç saattir karın alt bölgemde belim de ağrı oluyor adet sancısı gibi, adet olacakmışım gibi, normal mi adet görülür mü hemen ? Parol içersem adet olacaksam keser mi kanamayı? Acı veren bir sancı korkuyorum da.