Kizlar merhaba 2ay 19 gün oldu sezeryan olalı hep zayıf bir insandım ama doğumda 15 kiloya yakın aldım şuan eski kiloma geri donemedjm govegim çok fazla korse taksamda öyle yürüyüşe falan çıkamıyorum herkes korse için geç kaldığımı söylüyor eski kiloma dönsem bu göbek küçülür mü yani ben korse takmakta geç kaldimda bu göbeğim hamile gibi kalacak mı