Bebeğim 4 aylık,dünden itibaren ateşi var 37,max 38.4 oluyor ve ishal de var,tamamen su gibi.Çok halsiz ve hep ağlıyor,huzursuz.Doktor antibiotik şurup ve bağırsaklarının yuyulmasını önerdi. Bebeğim dünden beri hiç uyumadı,şimdi ateş düşürücü şurup verdim uyudu.Kimler böyle durumla karşılaşmış,neler öneriyorsunuz?