Deniz2 Merhaba arkadaşlar ,Manisa merkezde çocuğunu eğitim öğretim yılı içersinde diyanetin 4-6 yaş kurslarına gönderen var mı ,memnun musunuz ,eğitim sadece din üzerine mi oluyor ,bilgi verebilcek var mi