3 ay 11 günlük bebeğim sabah en geç 7 dedi mi güne başlıyor sonrasında kendi uykusuzluktan artık bayılıncaya kadar asla uykuya geçmiyor o yüzden şu saatte uyuyor bu saatte uyanıyor diyemiyorum. Gündüz uyuduğunda da maksimum 35 dakika uyku da kalıyor asla 40. Dakikayı görmedik. Kucak da uyuma alışkanlığı var uyuyana kadar zaten bebeğim de bende hışır oluyoruz. Kolik bir bebek zaten kucak da sallanmak istiyor, fön makinesi sesi istiyor. Akşamları en geç 9 da gece uykusuna geçerdi 12 de ve 4 de mama verir geri uyuturdum ama çok şükür onu da bıraktı. 7 de başlıyor uyksuzluktan ağlamaya 9 a kadar sadece kucağım da uyuyor. 9 da yatağına koyuyorum gündüz uykuları gibi yarım saatte bir uyanıyor gece 11 gibi derin uykuya geçiyor. Bu sefer de 12 de ben mama vermek için mecbur kaldırınca tekrar uyuması 2 yi buluyor 4 de bu sefer kendi uyanıyor gene uyuması 6 yı buluyor. Ben bittim, tükendim ne gücüm kaldı ne bişey. Zaten tetik de uyuyorum 1-2 saat ama artık o kadar uyku bile kalmadı. Rutinler yapmaya çalışıyorum duş aldırıyorum pijama giydiriyorum altını değişiyorum gece uykusu olduğunu anlasın diye odayı karartıyorum falan ama yok yok yok. Allah aşkına düzen nasıl kuruluyor ben nerede yanlış yapıyorum. Stres yapmamaya çalışıyorum ama o kadar yorgun o kadar uykusuzm ki elimde olmuyor bazen. Gene gündüzleri neyse ama gece gerçekten kabus oldu