maygirl happymommm89 tazminat davasida açın..7.500 de olsa 12.500 olsa cok cok az bu miktarlar ihtyaclariniz karsilamaz pek ki..tazminat acip ayrica yuklu bi miktar alin.özel degilse peki bukadar imkanin icinde neden insan çocuguna bakmaz ki? Nie masraflarini karsilamadi 5 aydr?
happymommm89 maygirl tazminat davasında açtım 2 milyon , evimiz vardı üzerine tedbir de koydurdum , ben dava açar açmaz üzerine kayıtlı 5 aracı da satmış onun için de dava açtım, malesef kendisi tam bir ş.fsiz olduğu için yardım etmiyor
maygirl happymommm89 Allah yardimciniz olsun vazgecmeyin 1 kurusta olsa alın herseyinden çocuk onunda cocugu ister kabul etsin etmesin onun cocugu