Turnaaaa bir kaç damla değiştirdik biz kabızlık yüzünden en son bestirona devam ettik bunu yazarken aç olmasına gerek yok demişti doktorumuz, önceki damlalarda aç ver diyordu bu arada. 9 aylık demir değerlerimiz de gayet iyi çıktı. Ben uyandığında veriyorum seviyor oğlum açıyor ağzını yutuyor. Bazen emzirmeden önce bazen sonra verdim. Bazen verdim 10 15 dk sonra ek gıdasını verdim gibi gibi.