Anne_234 ben 2 emzirme sonrası azıcık su verıyordum olmasın diye baska turlu gecmedi bızde ılac da kullandım karbonatta denedim hep oluyordu ablam su ver her emzırme sonrası dedı o oyle kurtulmuş bende 2 süt sonrası veriyordum 💕 dilinin üzerinde ki sütü temizlensın dıye su ver demıstı 😂