secim ben kullandım. Damla uyutmuyor bebeği sadece uykuya geçişi kolaylaştırıyor. Hatta doktorumuza sormustm ne kadar doğal olsada vicdan yaptm ama bi yandan da hayatımız alt üst olmuştu. Doktorumuzda damlayı verdim cocuk 10 saat uyur zihniyettle vermeyin asla öyle bir işlevi yok dalmasını kolaylaştırır demişti hakkaten de öyle oldu. Zaten bizim sorunumuz da uykuya dalamamasıydı.
Bakma sen şöyle böyle diyenlere… öyle bir dönem geliyor ki insan caresiz kalıp araştırıyor. Hem cocuğun sağlıklı gelişimi için uyku şart hemde anne için. Tek başıma büyüten bir anneyim ilk günden beri yanımda kalan tek kişi olmadı. Herkesin hikayesi farklı. Sakın çocuğu aptallaştırıo şöyle böyle diyenlere bakma. 1 ay kadar kullandım atak dönemine denk gelmişti kolay atlattık.