Deletedmom_110 Themom_ bende 22 mayısta oldum sonra 10 Haziran da oldum daha da olmadım şaka gibi aylık iğneyle korunuyorum cidden biran önce sökülelim inş
Themom_ Deletedmom_110 of insallah ya olmadı bugün gidip alıcam söktürücü yoksa şişkinlikten patlıcam birde psikolojik gerginlikte bonusu
floorjustice Ben dün rezene içtim belki sökülür diye eczaneden test ve adet sökücü alicam inşallah gelir çok korkuyorum
Themom_ floorjustice bende bugün oldum gibi gibi oldu adet söktürücü aldım içicem ki doğru düzgün söküleyim