sezeno7 ben de aynı Yaşta aynı dertten muzdaribim🥹 vurmayı en çok bana yapıyor, dışarıda kimseye yapmıyor. Sinirlenince kendi başına da vuruyor. Eline aldığı her şeyi fırlatıyor, yemek yesin diye kaşık veriyorum onu fırlatıyor, tabak, bardak, oyuncaklar eline ne geçerse… fikir veren olursa ben de çok sevinirim.