gulsaherdemcibal Ek gidaya gecicez ilk gun cay kasigi sonra tatli kasigi sonra yemek kasigi deniyor ya yeni sebzeye gecnce kaldigmz miktardan devam mi ediyorz
tombalak gulsaherdemcibal hayır yine aynı şekilde. Sonuçta o farklı bir ürün olmuş olacak bebiş için 😌 çay kaşığı ile verilme sebebi alerji olup olmayacağını gözlemlemek zaten 🤭🌸