Bebeknaz benimde kızımın büyüğü yeni 5 yaşına girdi diğeri 5,5 aylık kesinlikle yetemiyorum. Kendimi geçtim artık kendim için hiç bişey yapamıyorum ama kızıma yapamadığımda vicdan azabı duyuyorum bazen bu durumdan ötürü çok stresli olup sesim yükselebiliyor. İyi bişey yapayım derken daha çok batırıyorum.