Kızlar size bişey soracağım merak ediyorum ilk bebeğim suan iki buçuk yasında bebekken göz teması kurardı gülerdi filan normal her çocuk gıbı ama ikinci bebegım suan iki aylık aşırı derecede görenler bile farkediyor ve iki aylık daha henüz kesinlikle gozlerını benden ayırmıyor ve aşırı derece de anlamlı hissettirerek bakıyor güldüğüm de oda gülüyor bugün komşu geldi yaklaşık 5 6 saat oturdu bebegım emzırırken dahil göz temasını ayırmadı sürekli baktı sadece uykuya gecıste gözlerini ayırdı hani henüz iki aylık ilk bebegım böyle degıldı herkez farketti o derece hıc gözlerini benden ayırmıyor emzirirken durup beni ızlıyor göz teması aşırı anlamlı yoğun kısaca ne düşünüyorsunuz tuhafıma gitti neden acaba ayırmıyor gozlerını🥲