Kızlar evim yüksek giriş bahçe katı kiradayız. Binanın dış duvarlarına kadar kene geldi. Geçen dolu yağdı yönlerini mi kaybettiler bilmiyorum ama oluk oluk kene geliyor. Eşim dün her yeri iki saat içinde 5 defa ilaçladı. Evinin içinden belki 80e yakın, balkondan da hiç şakasız yarım kürek kene temizledim. Dün gece 3 e kadar her yeri kaldırdık eşimle süpürdüm ölmeyenleri öldürdük temizledik gündüz birşey yoktu şimdi yine 5 tane buldum. Lütfen lütfen yardımcı olabilecek başına gelen varsa söylesin iki günde bebeğimi 8 kere duşa soktum kontrol ettim şükür birşeyi yok. Belediyeye ilaçlama talebinde bulunduk birkaç kişi daha varmış benimle aynı durumda olan sıraya koymuşlar bize sıra gelene kadar kaç tane yakalamak gerekecek ya. Valla zordayız kızlar bu durumda başka ne yapılabilir? İki gündür bununla uğraşıyoruz pencerelerde kapılarda sineklikler olmasına rağmen giriyorlar siz de dikkat edin. Pencere kapalı klima açtık serin olmasına rağmen yine geliyor.