Gerçekten yoruldum… Kızım 3 yaşını bitirip 4 yaşına girecek. Geçen sene bezi bırakmıştı ancak aylar sonra regresyona girip beslenmeye başladı. Kreşe verdim. Orada tuvalet alışkanlığı kazandı mayıs ayından beri tuvalete giderken şu an tekrar tuvalete gitmek istemiyorum diye deliriyor ve sürekli altına kaçırıyor. Delirmek üzereyim… var mı çözümü olan yardımcı olmak isteyen ?